fredag 2 februari 2018

Den hemliga kvinnan av Anna Ekberg.

Den hemliga kvinnan av Anna Ekberg.
Isbn 978 91 7679 188 2
Massolit förlag
2017

Ja, egentligen heter författarna Anders Ronnow Klarlund och Jacob Weinreich. Anna Ekberg är deras pseudonym.

Kärlek, våld, hänsynslösheter, makabra situationer som liksom inte går att föreställa sig och många trådar som hela tiden löper sida vid sida. Den här boken gillade jag skarpt. Språket tilltalade, möjligen var styckena ibland för långa. Ja, nej, det var nog inget bekymmer egentligen. Det var nog bara för att jag ville veta vad som hände i handlingen just där, när spänningen drog i mitt intresse att veta mer - min otålighet visade sig alltså här.

Språket tilltalade. Berättelsen tilltalade (även om den var ruskig på sitt sätt). Spänningsnivån var hög och det var helt klart lätt att läsa vidare. Jag ville inte lämna boken hemma, så den fanns med mig i varje stund. Ja, boken fångade mig, så att jag nästan missade hållplatserna på tunnelbanan och bussen. Jag uppslukades helt enkelt av boken och dess handling.

Ja, den här boken kan jag verkligen rekommendera till läsning.

I Roslagens bokhandel vid Lilla torget i Norrtälje finns den i pocketform just nu. Vill du ha den i inbunden form, så tar vi förstås gärna hem den till dig!

Välkommen till butiken vid Lilla torget i Norrtälje idag!

A..

Andras åsikter om boken.
Svd.

 
Dessutom nyinkommet i bokhandeln just nu!
 

https://www.facebook.com/Roslagens-bokhandel-vid-Lilla-torget-i-Norrtälje-521815631490249/https://www.facebook.com/Roslagens-bokhandel-vid-Lilla-torget-i-Norrtälje-521815631490249/
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...